The Dutch Prevailers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
The Dutch Prevailers

Dutch 80+ Runescape Clan
 
IndexStartpaginaLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Woodcutting guide

Ga naar beneden 
+4
rickdewit1
vinny1103
hank1705
marti322
8 plaatsers
AuteurBericht
marti322
Leader
Leader
marti322


Aantal berichten : 187
Registratiedatum : 08-01-10
Leeftijd : 30

Woodcutting guide Empty
BerichtOnderwerp: Woodcutting guide   Woodcutting guide Icon_minitimevr jan 08, 2010 10:27 pm

Woodcutting guide


1. Intro.
2. Hoe kan je snel woodcutting trainen.
3. Woodcutting voor money.
4. Verdere tips.
5. Slot.


1. Intro

Omdat ik 99 woodcutting heb en hier dus veel van af weet en bijna niemand nog in cc 99 woodcutting heeft behaald leek het mij leuk om hier een guide te maken, om jullie zo te helpen naar een hoog wc lvl of zelfs 99.
Veel plezier en ik hoop dat jullie er wat aan hebben!


2. Hoe kan je snel woodcutting trainen.

Er zijn 2 manieren om woodcutting te trainen. Of je doet het voor geld of je wilt gewoon zo snel mogelijk een hoog wc level.

1-15 [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Vanaf level 1 t/m 15 hak je normal trees. Deze zijn bijna overal in runescape te vinden.


15-30 [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Vanaf level 15 t/m 30 hak je oak trees. Dees zijn ook op vele plaatsen te vinden, in o.a. Varrock links van de kleine bank en bij de grote bank links bij de guards staan er veel.


30-99 (f2p) en 30-68 (p2p) [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Als je f2p bent, is willows de snelste manier om woodcutting 99 te halen. Deze staan achter de bank in draynor village, een bank in de buurt dus waardoor het erg snel kan gaan. Dit kan oplopen tot 60k xp in een uur.
Als je p2p bent kan je dit tot 45 of 68 doen als de snelste manier.

45-68 (p2p) [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Je kan er voor kiezen vanaf woodcutting 45 maple trees te gaan hakken. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, omdat ik altijd willows deed.
Deze staan bijvoorbeeld in Seers' village achter de bank.

68-99 (p2p) [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Ivy's zijn de snelste manier in p2p om 99 woodcutting te halen. De xp per uur kan van 70k tot wel ongeveer 80/90k in een uur oplopen. Zelf hak ik meestal 70/80k in een uur.
Deze zijn te vinden in Varrock, Yanille en Taverley.

3. Woodcutting voor money.

Optie 2 is om te gaan woodcutten voor money. Ik zelf heb er weinig geduld voor om tot 99 woodcutting dit te gaan doen, terwijl je er enorm veel mee kan verdienen. Omdat je t/m woodcutting 30 hetzelfde doet als punt 2, leg ik het uit vanaf woodcutting 30.


30-60 (f2p) [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Van woodcutting 30 t/m 60 doe je nog gewoon willow trees. Dit verdient niet zoveel en verkoopt wisselvallig, de ene keer wel, de andere keer weer niet.

45-60 (p2p) [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Van 45 t/m 60 doe je maple trees. Deze zijn in Seers' village te vinden. De maple logs zijn duurder als willow logs en verkopen ook stukke beter, mede omdat de meeste hiermee hun firemaking trainen.


60-99 (f2p) 60-75 (p2p) [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Vanaf woodcutting 60 doe je yew trees. Deze verdienen erg goed maar hakken niet al te snel. Hoe hoger woodcutting je hebt, hoe sneller het gaat. Voor f2p mensen doe je dit t/m 99, voor p2p t/m 75.
Deze zijn te vinden in Varrock, Catherby, Isafdar, Gnome Stronghold, Edgeville, tussen Lumbridge en Draynor, Falador, Rimmington en Seer's Village.


75-99 (p2p) [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Als je p2p bent, is magic logs ook een goede verdienste. 1 magic log is al meer als 1000 gp waard, precieze prijs weet ik niet maar die veranderen toch veel, waarmee je dus met 1 inventory 28k+ mee kan verdienen.
Deze zijn te vinden in Sorcerer's Tower, ranged guild, Gnome Stronghold, Isafdar, Mage Training Arena en boven de yews bij Seer's Village.


4. Verdere tips.


Geduld, hoe los je dat op?

Voor woodcutting moet je erg veel geduld voor hebben. Het duurt meestal erg lang en soms is het een beetje vervelen. Doe dan gewoon iets anders ondertussen door bijvoorbeeld muziek te luisteren, een ander spelletje ondertussen te doen als je niet op normal, oak, willow en maple trees hakt of gewoon lekker in cc te babbelen.

Inferno Adze

Verder als je p2p bent en 92 firemaking en 61 woodcutting bent kan je Inferno Adze gebruiken. Als je geen 92 firemaking hebt kan je hem ook gewoon gebruiken, maar niet als wapen dragen. Ze hakken net zo snel als een rune of dragon hatchet, maar kunnen wel logs verbranden, en is daarom slimmer om een rune of dragon hatchet te gebruiken.


Sacred clay en volatile clay hatchets

Met Stealing Creation kun je ook een sacred clay of volatile clay hatchets kopen. De sacred clay hatchet geeft het dubbele aantal xp en de volatile clay hatchet geeft 2,2 keer keer het normale aantal xp bij het hakken.
Bij een bepaalde hoeveelheid xp kunnen ze helaas wel in as verdwijnen en moet je weer een nieuwe halen.
Ze hakken net zo snel als een rune axe.

5. Slot.

Tot hier gaat mijn guide. Ik hoop dat jullie er wat van op gestoken hebben en dit eventueel kunnen gebruiken als jullie een hoog woodcutting level of voor 99 willen gaan.
Ik sta altijd open voor vragen en hulp, je kunt me altijd raadplegen via de private, clanchat of een prive bericht op het forum.


Good Luck!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
hank1705
Leader
Leader



Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 08-01-10
Leeftijd : 29

Woodcutting guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woodcutting guide   Woodcutting guide Icon_minitimevr jan 08, 2010 10:33 pm

nice guide Very Happy hoefde deze keer niets aan te passen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Woodcutting guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woodcutting guide   Woodcutting guide Icon_minitimeza jan 09, 2010 12:19 am

Jammer dat ikde plaatjes niet kan zien :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Woodcutting guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woodcutting guide   Woodcutting guide Icon_minitimeza jan 09, 2010 12:21 am

xevor schreef:
Jammer dat ikde plaatjes niet kan zien :p

Ik kan ze ook niet zien, maybe kun je ze nog een keertje aanpassen clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Woodcutting guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woodcutting guide   Woodcutting guide Icon_minitimeza jan 09, 2010 12:22 am

Ja ik weet denk ik wel wat er moet staan maar het zou leuk zijn he Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
marti322
Leader
Leader
marti322


Aantal berichten : 187
Registratiedatum : 08-01-10
Leeftijd : 30

Woodcutting guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woodcutting guide   Woodcutting guide Icon_minitimeza jan 09, 2010 1:17 am

Ik zal ze nog bewerken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Woodcutting guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woodcutting guide   Woodcutting guide Icon_minitimeza jan 09, 2010 12:34 pm

thx marti
Terug naar boven Ga naar beneden
vinny1103
Member
Member



Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 08-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Woodcutting guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woodcutting guide   Woodcutting guide Icon_minitimeza jan 09, 2010 1:15 pm

Je kan ook ivy's cutten in ardougen ^^ Maar nice guide
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Woodcutting guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woodcutting guide   Woodcutting guide Icon_minitimewo jan 27, 2010 11:04 pm

ik zie de plaatjes niet :O
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Woodcutting guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woodcutting guide   Woodcutting guide Icon_minitimewo jan 27, 2010 11:09 pm

ik ga na firemaking woodcuttting 99 maken met ivy's met magic logs gaat echt slow enz maar verdient wel goed maar als ik 99 ben gaat het wel sneller magic logs dus Smile dan gaan we dat maar zo doen haha mvg waat
Terug naar boven Ga naar beneden
hank1705
Leader
Leader



Aantal berichten : 298
Registratiedatum : 08-01-10
Leeftijd : 29

Woodcutting guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woodcutting guide   Woodcutting guide Icon_minitimewo jan 27, 2010 11:12 pm

zou je aub iets meer 'enters' willen gebruiken in je bericht? Razz
leest iets makkelijker Wink (of punten etc.) en is overzichtelijker Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
marti322
Leader
Leader
marti322


Aantal berichten : 187
Registratiedatum : 08-01-10
Leeftijd : 30

Woodcutting guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woodcutting guide   Woodcutting guide Icon_minitimedo jan 28, 2010 11:48 am

Plaatjes moeten inderdaad nog gewijzigd worden, maar nog geen tijd voor gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
rickdewit1
Pro Member
Pro Member
rickdewit1


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 22-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Emmeloord

Woodcutting guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woodcutting guide   Woodcutting guide Icon_minitimedo jan 28, 2010 12:37 pm

nice guide man Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Duweestzelf
Active Member
Active Member
Duweestzelf


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Bolsward

Woodcutting guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woodcutting guide   Woodcutting guide Icon_minitimedo jan 28, 2010 8:14 pm

nice marti mooie guide Very Happy
8/10 Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
joeycoolst
Pro Member
Pro Member
joeycoolst


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 01-02-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : den bosch

Woodcutting guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woodcutting guide   Woodcutting guide Icon_minitimeza feb 06, 2010 5:09 pm

nice guide marti
ik ben nu wc 76 en wil 99wc.
ikga jou guide volgens nu vint ik hem al
8/10
Terug naar boven Ga naar beneden
Swordbeta
Pro Member
Pro Member
Swordbeta


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Den haag070.

Woodcutting guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woodcutting guide   Woodcutting guide Icon_minitimevr maa 19, 2010 6:52 pm

Deze zijn te vinden in Varrock, Yanille en Taverley.

Ook in North/south falador hoor.

Verder mooie guide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Killahh x
Active Member
Active Member
Killahh x


Aantal berichten : 478
Registratiedatum : 14-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Nederland

Woodcutting guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woodcutting guide   Woodcutting guide Icon_minitimevr maa 19, 2010 8:37 pm

nice guide
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Woodcutting guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woodcutting guide   Woodcutting guide Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Woodcutting guide
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» the new barrows guide
» F2p Mining guide
» Revenant Hunt guide
» Pyramide Plunder Guide
» Farming Guide 1-99 (niet 100% af)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Dutch Prevailers :: Runescape :: Vragen & Guides-
Ga naar: